Headerbeeld Week van de Korte Keten

Campagnemateriaal voor Week van de Korte Keten

Door de Week van de Korte Keten uit te dragen en te promoten zet je je eigen producten en activiteiten én die van je hardwerkende (West-)Vlaamse collega's in de kijker. Voor hoeve- of streekproducenten, verenigingen of een lokale besturen die onze campagne willen verspreiden, stellen we campagnemateriaal ter beschikking.

Onze tips

  • Communiceer vooraf, tijdens en nadien uitgebreid over je activiteit.
  • Vertel verhalen! Achter al dat lekkers uit onze provincie schuilen hardwerkende vaklui. Geef hen een gezicht en vertel hun verhaal. 
  • Gebruik de herkenbare visuals en surf mee op de Vlaamse communicatiecampagne. Hoe meer het campagnebeeld te zien is, hoe meer herkenning er is bij de consument.
Witloof hoeve Mahieu

Download het campagnemateriaal

Wat omvat "het campagnemateriaal"?

  • Logo (vierkant)
  • Banner (300x600 px)
  • Banner (1000x2000 px)
  • E-mailhandtekening (626x218 px)
  • Facebook (1200x627 px)
  • Omslagfoto (851x315 px)
  • Extra banner (1360x768 px) met en zonder logo's

Zet het campagnemateriaal in

  • Zorg voor zichtbare visuals in en aan je verkooppunt.
  • Vervang de header van je facebookpagina tijdelijk.
  • Post in de (aanloop naar) Week van de Korte Keten regelmatig iets op je facebookpagina.
    • Gebruik daarbij de #weekvandekorteketen en #lekkerlokaal.
    • Ben je lid van 100% West-Vlaams? Tag @100procentwestvlaams.
  • Plaats de visual(s) op (de homepage van) je website.
  • Communiceer over je activiteit in je eigen nieuwsbrief.
  • Terug naar overzicht

    << Overzicht

Wekelijks onafhankelijk nieuws en persoonlijke uitnodigingen in je mailbox. Op jouw maat.