Mystery shoppers klappen uit de biecht. Benieuwd naar hun bevindingen?

Voor wie: mystery shoppers, hoeveproducenten, streekproducenten, streekhoekjes, iedereen met een hart voor de korte keten
Deze studieavond is volzet. Inschrijven is niet meer mogelijk. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Katrien Grauwet.
Dacht jij al eens kritisch na over hoe klanten het ervaren om bij jou te kopen? Weet jij waar ze belang aan hechten of wat ze vervelend vinden? Het is niet altijd eenvoudig om dit voor je eigen bedrijf in kaart te brengen. Inzetten op een positieve klantenbeleving werpt nochtans zijn vruchten af. Klanten die enthousiast zijn besteden vaak meer, zijn loyaler en vertellen ook tegen anderen over jouw bedrijf.
Inagro en Hogeschool VIVES stuurden 40 mystery shoppers op pad naar een groep van korteketenverkooppunten. Hun ervaringen voor, tijdens en na de aankoop delen we graag met jullie. Lies Kestelyn, onderzoeker van VIVES hogeschool, presenteert een aantal quick wins waarmee je zelf aan de slag kan gaan.
Daarna krijg je de kans om in gesprek te gaan met de mystery shoppers. Je krijgt een unieke gelegenheid om uit de eerste hand te horen wat klanten als positief of negatief ervaren. Samen met hen ga je op zoek naar oplossingen voor hindernissen die zij ervaren.
Deze activiteit kadert in het project Empowering Farmers waarbij Inagro en Hogeschool VIVES 40 korteketenproducenten coachen om de klantenbeleving in hun verkooppunt te verhogen.
Programma
- 19u: Ontvangst
- 19u30: Tips voor een betere klantenbeleving door Lies Kestelyn (Hogeschool VIVES)
- 20u00: Gesprektafels ‘Mystery shoppper meets korteketenproducent’
- 21u30: Afsluitende drink
